Zasady współpracy

Dowiedz się jak wygląda współpraca z Gardens Software

więcej...

Kluczowe korzyści

Zobacz jakie korzyści możesz uzyskać dla swojej firmy

więcej...

Nasi Partnerzy

Poznaj naszych Partnerów, dzięki którym Klienci osiągają swoje cele

więcej...

 

Project Management

Wprowadzenie

Gardens Project Management (Gardens PM) to zintegrowane narzędzie do zarządzania projektami i zasobami intelektualnymi w firmie. System wspiera planowanie pracy, ofertowanie, pełną analizę dostępności zasobów oraz proces budżetowania oraz rozliczania projektów. Udostępnia w czasie rzeczywistym aktualne informacje o stanie przedsiębiorstwa w wielu przekrojach.


 Wyzwania rynkowe

  • Integracja realizowanych projektów z celami strategicznymi i operacyjnymi firmy
  • Optymalne wykorzystanie zasobów firmy do realizacji wielu projektów
  • Podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie
  • Zarządzanie zmianą w projektach
  • Działanie zgodnie z przyjętymi zasadami i procedurami postępowania
  • Planowanie i kontrola nad realizacją budżetów prowadzonych projektów
  • Analiza rentowności prowadzonych projektów
  • Skuteczne zarządzanie dostępnością i przepływem informacji w ramach prowadzonych projektów

 Kluczowe cechy

  • Pełna swoboda konfiguracyjna
  • Prowadzenie i koordynacja wielu projektów w tym samym czasie
  • Zarządzanie zasobami firmy
  • Zarządzanie czasem
  • Wielowymiarowe analizy prowadzonych projektów
  • Serwer www – integracja online z platformą Windows i Mac
  • Natywna integracja zadań realizowanych przez pracowników  w ramach projektów  z ich codziennymi aktywnościami w związku z zajmowanym stanowiskiem
  • Dzięki integracji z pozostałymi modułami Gardens ERP, możliwość koordynowania wszelkich działań oraz wykorzystania dostępnych informacji z modułów takich  jak sprzedaż i dystrybucja, HRM, księga główna, środki trwałe itp.
  • Zintegrowany silnik workflow
  • Integracja z MS Outlook

 Korzyści

  • Pełna kontrola nad projektami, zleceniami i zadaniami
  • Pełny obraz rentowności projektów dzięki zarzadzaniu czasem pracy
  • Zautomatyzowane badanie satysfakcji klienta
  • Stały kontakt z klientami poprzez stronę WWW ( dostęp do statusów zleceń dla danego zleceniodawcy)

Narzędzia

  • Pulpit menedżerski
  • Harmonogramy działań
  • Predefiniowane i customizowane raporty  realizacji projektu
  • Kartoteki zasobów  ludzkich
  • Kalendarze pracy grupowej
  • Analizy terminowości realizacji projektów
  • Analizy wydatków i/lub kosztów oraz rentowności projektów