Zasady współpracy

Dowiedz się jak wygląda współpraca z Gardens Software

więcej...

Kluczowe korzyści

Zobacz jakie korzyści możesz uzyskać dla swojej firmy

więcej...

Nasi Partnerzy

Poznaj naszych Partnerów, dzięki którym Klienci osiągają swoje cele

więcej...

 

Customer Relationship Management

 Wprowadzenie

Gardens Customer Relationship Manager (Gardens CRM) służy do zarządzania relacjami z klientami. Jest to integralny element systemu pozwalający na pełną kontrolę relacji w odniesieniu do najważniejszych mierników efektywności biznesu (rentowność klienta, siła relacji).  Wspiera  optymalizację i ujednolicenie całego procesu sprzedaży - począwszy od monitorowania  potencjalnych klientów, poprzez zamówienia i obsługę danych kontaktowych, a skończywszy na wsparciu pogwarancyjnym.


 Wyzwania rynkowe

  • Utrzymanie udziału w rynku
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Kreowanie polityki cenowej i rabatowej
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Utrzymanie i zarządzanie strukturą istniejących klientów

 Kluczowe cechy

  • Pełna swoboda konfiguracyjna
  • Funkcjonalności dostosowane do mechanizmów branżowych i indywidualnych potrzeb firmy
  • Możliwość implementacji mechanizmów sprzedażowo-marketingowych B2B oraz B2C
  • Zarządzanie kanałami sprzedaży
  • Integracja modułu Gardens CRM z innymi źródłami informacji o rynku i klientach
  • Możliwość zastosowania zaawansowanych mechanizmów i algorytmów segmentacji klientów
  • Dzięki integracji z pozostałymi modułami Gardens ERP, możliwość koordynowania wszelkich działań sprzedażowo-marketingowych, w tym zaawansowanych promocji, wielu cenników, mechanizmów rabatowych, czy programów lojalnościowych
  • Zintegrowany silnik workflow
  • Kontrola płatności i miękka windykacja w obszarze sprzedażowym
  • Pełna kontrola nad działaniami prowadzonymi przez zespół sprzedażowy w obszarze CRM

 Korzyści

  •  Optymalizacja zasobów sprzedaży
  • Zmniejszenie kosztów administracyjnych
  • Spójne i zorientowane na klienta procesy biznesowe
  • Budowanie rentownych kanałów dystrybucji
  • Zwiększenie skuteczności działań handlowych poprzez  tworzenie adekwatnych do potrzeb ofert
  • Zdobywanie nowych klientów i partnerów handlowych
  • Wprowadzenie sprzedaży wiązanej oraz wzrost zadowolenia i lojalności klientów

 Narzędzia

  • Indywidualne kalendarze wizyt, działań i aktywności dla poszczególnych klientów
  • Zarządzanie procesem pozyskania i utrzymania klientów
  • Segmentacja i cechy klientów
  • Planowanie aktywności w oparciu o indywidualne kalendarze działań i listy zadań dla poszczególnych członków zespołu sprzedażowego
  • Zarządzanie klubami członkowskimi
  • Zarządzanie call center
  • Raporty rozliczeń finansowych
  • Lejki sprzedaży