Zasady współpracy

Dowiedz się jak wygląda współpraca z Gardens Software

więcej...

Kluczowe korzyści

Zobacz jakie korzyści możesz uzyskać dla swojej firmy

więcej...

Nasi Partnerzy

Poznaj naszych Partnerów, dzięki którym Klienci osiągają swoje cele

więcej...

 

Maintenance Management System

Wprowadzenie

Gardens Maintence Management System umożliwia maksymalizację wydajności maszyn i urządzeń poprzez zastosowanie działania wyprzedzającego powstawanie awarii. Aplikacja angażuje pracowników ze wszystkich działów i wszystkich szczebli organizacji oraz motywuje ludzi do dbania o maszyny i urządzenia oraz wykorzystuje aktywność małych zespołów i działania samodzielne.


Wyzwania rynkowe

  • Wyeliminowanie okresów przestoju i zminimalizowanie kosztów awarii
  • Maksymalizacja wydajności maszyn i urządzeń
  • Pomoc w dostosowaniu firmy do wymogów dyrektywy maszynowej ( wymagana dokumentacja)
  • Wsparcie usług serwisowych dla firmy świadczącej usługi outsourcingu, serwisu i utrzymania ruchu
  • Motywacja ludzi do dbania o maszyny i urządzenia 

Kluczowe cechy

  •  Pełna swoboda konfiguracyjna
  • Ewidencja maszyn i urządzeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami i zleceniami serwisu
  • Zarządzanie obiektami serwisowanymi i urządzeniami
  • Okresowe planowane przeglądy kontrolne – miesięczne, kwartalne i roczne
  • Planowanie wydatków i kosztorysowanie

Korzyści

  • Wiedza na temat dostępności maszyn, planowanego obciążenia, a także serwisu
  • Wgląd we wszystkie informacje, które mają wpływ na ciągłość ruchu, zarówno te zapisane w historii zapotrzebowań, zamówień, jak i samego sprzętu
  • Zapewnienie sprawności maszyn według wymagań jakości
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy
  • Wzrost jakości wykonywanych zadań
  • Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem ruchu

Narzędzia

  • Informacje o stanie technicznym urządzeń - raporty z przeprowadzonych napraw
  • Możliwość zgłaszania awarii - panel klienta - B2B
  • Powiadamianie o zbliżającym się terminie przeglądu (panel klienta - B2B)
  • Stały dostęp do załączników danego urządzenia takich jak: instrukcja obsługi, dokumentacja techniczno- ruchowa, rysunki przekrojowe i poglądowe, dane doborowe -charakterystyki, zdjęcia
  • Protokoły  z przeprowadzonych przeglądów okresowych, napraw i remontów
  • Historia poniesionych kosztów
  • Umowy serwisowe (fakturowanie, cennikowanie usług, harmonogramy wymian, kalendarze eksploatacji)