Business Network Management
- Details
-
Category: Business Network Management
Wprowadzenie
Gardens Business Network Management (Gardens BNM) to w pełni skalowalne rozwiązanie, które wykazuje wiele możliwości zarówno w dużej, jak i lokalnej sieci biznesowej. Stworzone z myślą o sieciach biznesowych, w których istotne jest centralne zarządzanie. Aplikacja w swojej podstawowej strukturze zawiera rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji. Aplikacja składa się z modułu Centrali, Sprzedaży, Zakupu i Kontraktowania, Sklepu, Zapasu i Magazynu Wysokiego Składowania.
Wyzwania rynkowe
- Sprawne funkcjonowanie podmiotów w sieci partnerskie
- Obniżenie kosztów operacyjnych funkcjonowania sieci
- Optymalizacja decyzji biznesowych podejmowanych przez Centralę
- Sprawne zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów u wszystkich partnerów
- Monitoring podmiotów należących do sieci partnerskiej
- Automatyzacja procesów w sieci
Kluczowe cechy
- Elastyczność aplikacji umożliwiająca dostosowanie do potrzeb i podatność do zmiany sieci
- Rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji biznesowych w całej sieci partnerskiej
- Skalowalne rozwiązania aplikacji, umożliwiające zastosowanie zarówno w dużej jak i lokalnej sieci partnerskiej
- Aplikacja obejmuje moduły: Centrala, Sprzedaż, Zakupy i Kontraktowanie, Partner, Zapasy i Magazyn
- Kontrolowana i konfigurowalna wymiana danych pomiędzy partnerami sieci
Korzyści
- Podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych dzięki wielowymiarowym analizom finansowym
- Współpraca i wymiana informacji pomiędzy partnerami sieci
- Integracja pomiędzy partnerami oraz kontrola kluczowych procesów biznesowych zachodzących w sieci
- Optymalne zarządzanie promocjami w sieci
Narzędzia
- Moduł Centrala (Cenniki, Promocje, Komunikaty, Analizy)
- Moduł Sprzedaż (faktury sprzedaży i korekty, technologie RFID, zarządzanie kategoriami produktów, platforma internetowa, analizy sprzedaży, kartoteka nabywców, karty stałego klienta, obsługa kredytów kupieckich)
- Moduł Zakupy i Kontraktowanie (elektroniczna wymiana dokumentów, kartoteki dostawców, generator zamówień zakupu, zakupy zbiorcze
- Moduł Partner (obsługa kartotek nabywców, magazynów, towarów, stanowisk sprzedaży)
- Moduł Magazyn (zarządzanie dokumentami magazynowymi, adresowanie miejsca składowania w magazynie, optymalizacja zatowarowania)
- Dzięki integracji z narzędziami Business Intelligence można monitorować z poziomu Kokpitu Menedżerskiego stan całej firmy