Zasady współpracy

Dowiedz się jak wygląda współpraca z Gardens Software

więcej...

Kluczowe korzyści

Zobacz jakie korzyści możesz uzyskać dla swojej firmy

więcej...

Nasi Partnerzy

Poznaj naszych Partnerów, dzięki którym Klienci osiągają swoje cele

więcej...

 

Business Network Management

Wprowadzenie

Gardens Business Network Management (Gardens BNM) to w pełni skalowalne rozwiązanie, które wykazuje wiele możliwości zarówno w dużej, jak i lokalnej sieci biznesowej. Stworzone z myślą o sieciach biznesowych, w których istotne jest centralne zarządzanie. Aplikacja  w swojej podstawowej strukturze zawiera rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji. Aplikacja składa się z modułu Centrali, Sprzedaży, Zakupu i Kontraktowania, Sklepu, Zapasu i Magazynu Wysokiego Składowania.


 Wyzwania rynkowe

  • Sprawne funkcjonowanie podmiotów w sieci partnerskie
  • Obniżenie kosztów operacyjnych funkcjonowania sieci
  • Optymalizacja decyzji biznesowych podejmowanych przez Centralę
  • Sprawne zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów u wszystkich partnerów
  • Monitoring podmiotów należących do sieci partnerskiej
  • Automatyzacja procesów w sieci 

 Kluczowe cechy

  • Elastyczność aplikacji umożliwiająca dostosowanie do potrzeb i podatność do zmiany sieci
  • Rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji biznesowych w całej sieci partnerskiej
  • Skalowalne rozwiązania aplikacji, umożliwiające zastosowanie zarówno w dużej jak i lokalnej sieci partnerskiej
  • Aplikacja obejmuje moduły: Centrala, Sprzedaż, Zakupy i Kontraktowanie, Partner, Zapasy i Magazyn
  • Kontrolowana i konfigurowalna wymiana danych pomiędzy partnerami sieci

 Korzyści

  • Podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych dzięki wielowymiarowym analizom finansowym
  • Współpraca i wymiana informacji pomiędzy partnerami sieci
  • Integracja pomiędzy partnerami oraz kontrola kluczowych procesów biznesowych zachodzących w sieci
  • Optymalne zarządzanie promocjami w sieci

 Narzędzia

  • Moduł Centrala (Cenniki, Promocje, Komunikaty, Analizy)
  • Moduł Sprzedaż (faktury sprzedaży i korekty, technologie RFID, zarządzanie kategoriami produktów, platforma internetowa, analizy sprzedaży, kartoteka nabywców, karty stałego klienta, obsługa kredytów kupieckich)
  • Moduł Zakupy i Kontraktowanie (elektroniczna wymiana dokumentów, kartoteki dostawców, generator zamówień zakupu, zakupy zbiorcze
  • Moduł Partner (obsługa kartotek nabywców, magazynów, towarów, stanowisk sprzedaży)
  • Moduł Magazyn (zarządzanie  dokumentami magazynowymi, adresowanie miejsca składowania w magazynie, optymalizacja zatowarowania)
  • Dzięki integracji z narzędziami Business Intelligence można monitorować z poziomu Kokpitu Menedżerskiego stan całej firmy