Zasady współpracy

Dowiedz się jak wygląda współpraca z Gardens Software

więcej...

Kluczowe korzyści

Zobacz jakie korzyści możesz uzyskać dla swojej firmy

więcej...

Nasi Partnerzy

Poznaj naszych Partnerów, dzięki którym Klienci osiągają swoje cele

więcej...

 

Usługi wdrożeniowe

Dzięki opracowanej przez Gardens - Software, innowacyjnej i specyficznej metodyce wdrożenia, każda implementacja systemu Gardens ERP jest pewna i bezpieczna. Nieograniczone możliwości platformy Gardens sprawiają, że funkcjonalność jest wtórnym efektem jakości wdrożenia. Oznacza to, że system nie ma ograniczeń funkcjonalnych, a osiągnięta funkcjonalność zależy od dobrej metodyki prowadzenia projektu wdrażania.

Usługi wdrożeniowe realizowane są przez autoryzowanych Partnerów Gardens - Software przy wsparciu i nadzorze naszych konsultantów. Wszyscy Partnerzy Wdrożeniowi mają doświadczenie w zakresie programowania i znają technologie wdrażania. Na miejscu zapewnią naszym Klientom wsparcie w postaci szeregu usług, w tym implementowanie modyfikacji do wymagań systemowych, oferowanie praktycznych i wydajnych rozwiązań, pomoc w wyborze sprzętu i sieci, oraz helpdesk.

Zakres działań Partnerów Wdrożeniowych obejmuje:

  • Analizy przedwdrożeniowe i konsultacje
  • Projektowanie i koncepcję rozwiązania
  • Programowanie
  • Wymagane modyfikacje
  • Szkolenia podstawowe dla klienta
  • Testy akceptacyjne
  • Instalację i uruchomienie
  • Helpdesk
  • Opiekę serwisową
  • Pomoc w zakresie sprzętu i sieci

Proces wdrożenia oprogramowania Gardens oparty jest na modelu-V, który zakłada ocenę i weryfikację każdej fazy projektowej, poprzez powiązaną z nią fazę testową. Wyodrębnienie poszczególnych etapów wdrożenia oraz jasny podział odpowiedzialności na każdym z etapów jest kluczowym czynnikiem determinującym osiągnięcie sukcesu wdrożenia systemu Gardens.

 

Metodykę wdrożenia systemu Gardens wyznaczają następujące cele:

  • Prosty i logiczny układ poszczególnych faz wdrożenia
  • Minimalna czasochłonność przygotowania dokumentacji wdrożeniowej
  • Precyzyjne określenie kroków milowych i mierników jakości wdrożenia
  • Jasny podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy uczestników wdrożenia