Usługi wdrożeniowe

Dzięki opracowanej przez Gardens - Software, innowacyjnej i specyficznej metodyce wdrożenia, każda implementacja systemu Gardens ERP jest pewna i bezpieczna. Nieograniczone możliwości platformy Gardens sprawiają, że funkcjonalność jest wtórnym efektem jakości wdrożenia. Oznacza to, że system nie ma ograniczeń funkcjonalnych, a osiągnięta funkcjonalność zależy od dobrej metodyki prowadzenia projektu wdrażania.

Usługi wdrożeniowe realizowane są przez autoryzowanych Partnerów Gardens - Software przy wsparciu i nadzorze naszych konsultantów. Wszyscy Partnerzy Wdrożeniowi mają doświadczenie w zakresie programowania i znają technologie wdrażania. Na miejscu zapewnią naszym Klientom wsparcie w postaci szeregu usług, w tym implementowanie modyfikacji do wymagań systemowych, oferowanie praktycznych i wydajnych rozwiązań, pomoc w wyborze sprzętu i sieci, oraz helpdesk.

Zakres działań Partnerów Wdrożeniowych obejmuje:

  • Analizy przedwdrożeniowe i konsultacje
  • Projektowanie i koncepcję rozwiązania
  • Programowanie
  • Wymagane modyfikacje
  • Szkolenia podstawowe dla klienta
  • Testy akceptacyjne
  • Instalację i uruchomienie
  • Helpdesk
  • Opiekę serwisową
  • Pomoc w zakresie sprzętu i sieci

Proces wdrożenia oprogramowania Gardens oparty jest na modelu-V, który zakłada ocenę i weryfikację każdej fazy projektowej, poprzez powiązaną z nią fazę testową. Wyodrębnienie poszczególnych etapów wdrożenia oraz jasny podział odpowiedzialności na każdym z etapów jest kluczowym czynnikiem determinującym osiągnięcie sukcesu wdrożenia systemu Gardens.

 

Metodykę wdrożenia systemu Gardens wyznaczają następujące cele:

  • Prosty i logiczny układ poszczególnych faz wdrożenia
  • Minimalna czasochłonność przygotowania dokumentacji wdrożeniowej
  • Precyzyjne określenie kroków milowych i mierników jakości wdrożenia
  • Jasny podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy uczestników wdrożenia