Maintenance Management System

Wprowadzenie

Gardens Maintence Management System umożliwia maksymalizację wydajności maszyn i urządzeń poprzez zastosowanie działania wyprzedzającego powstawanie awarii. Aplikacja angażuje pracowników ze wszystkich działów i wszystkich szczebli organizacji oraz motywuje ludzi do dbania o maszyny i urządzenia oraz wykorzystuje aktywność małych zespołów i działania samodzielne.


Wyzwania rynkowe

  • Wyeliminowanie okresów przestoju i zminimalizowanie kosztów awarii
  • Maksymalizacja wydajności maszyn i urządzeń
  • Pomoc w dostosowaniu firmy do wymogów dyrektywy maszynowej ( wymagana dokumentacja)
  • Wsparcie usług serwisowych dla firmy świadczącej usługi outsourcingu, serwisu i utrzymania ruchu
  • Motywacja ludzi do dbania o maszyny i urządzenia 

Kluczowe cechy

  •  Pełna swoboda konfiguracyjna
  • Ewidencja maszyn i urządzeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami i zleceniami serwisu
  • Zarządzanie obiektami serwisowanymi i urządzeniami
  • Okresowe planowane przeglądy kontrolne – miesięczne, kwartalne i roczne
  • Planowanie wydatków i kosztorysowanie

Korzyści

  • Wiedza na temat dostępności maszyn, planowanego obciążenia, a także serwisu
  • Wgląd we wszystkie informacje, które mają wpływ na ciągłość ruchu, zarówno te zapisane w historii zapotrzebowań, zamówień, jak i samego sprzętu
  • Zapewnienie sprawności maszyn według wymagań jakości
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy
  • Wzrost jakości wykonywanych zadań
  • Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem ruchu

Narzędzia

  • Informacje o stanie technicznym urządzeń - raporty z przeprowadzonych napraw
  • Możliwość zgłaszania awarii - panel klienta - B2B
  • Powiadamianie o zbliżającym się terminie przeglądu (panel klienta - B2B)
  • Stały dostęp do załączników danego urządzenia takich jak: instrukcja obsługi, dokumentacja techniczno- ruchowa, rysunki przekrojowe i poglądowe, dane doborowe -charakterystyki, zdjęcia
  • Protokoły  z przeprowadzonych przeglądów okresowych, napraw i remontów
  • Historia poniesionych kosztów
  • Umowy serwisowe (fakturowanie, cennikowanie usług, harmonogramy wymian, kalendarze eksploatacji)