Business Network Management

Wprowadzenie

Gardens Business Network Management (Gardens BNM) to w pełni skalowalne rozwiązanie, które wykazuje wiele możliwości zarówno w dużej, jak i lokalnej sieci biznesowej. Stworzone z myślą o sieciach biznesowych, w których istotne jest centralne zarządzanie. Aplikacja  w swojej podstawowej strukturze zawiera rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji. Aplikacja składa się z modułu Centrali, Sprzedaży, Zakupu i Kontraktowania, Sklepu, Zapasu i Magazynu Wysokiego Składowania.


 Wyzwania rynkowe

  • Sprawne funkcjonowanie podmiotów w sieci partnerskie
  • Obniżenie kosztów operacyjnych funkcjonowania sieci
  • Optymalizacja decyzji biznesowych podejmowanych przez Centralę
  • Sprawne zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów u wszystkich partnerów
  • Monitoring podmiotów należących do sieci partnerskiej
  • Automatyzacja procesów w sieci 

 Kluczowe cechy

  • Elastyczność aplikacji umożliwiająca dostosowanie do potrzeb i podatność do zmiany sieci
  • Rozbudowane mechanizmy analiz i wspomagania decyzji biznesowych w całej sieci partnerskiej
  • Skalowalne rozwiązania aplikacji, umożliwiające zastosowanie zarówno w dużej jak i lokalnej sieci partnerskiej
  • Aplikacja obejmuje moduły: Centrala, Sprzedaż, Zakupy i Kontraktowanie, Partner, Zapasy i Magazyn
  • Kontrolowana i konfigurowalna wymiana danych pomiędzy partnerami sieci

 Korzyści

  • Podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych dzięki wielowymiarowym analizom finansowym
  • Współpraca i wymiana informacji pomiędzy partnerami sieci
  • Integracja pomiędzy partnerami oraz kontrola kluczowych procesów biznesowych zachodzących w sieci
  • Optymalne zarządzanie promocjami w sieci

 Narzędzia

  • Moduł Centrala (Cenniki, Promocje, Komunikaty, Analizy)
  • Moduł Sprzedaż (faktury sprzedaży i korekty, technologie RFID, zarządzanie kategoriami produktów, platforma internetowa, analizy sprzedaży, kartoteka nabywców, karty stałego klienta, obsługa kredytów kupieckich)
  • Moduł Zakupy i Kontraktowanie (elektroniczna wymiana dokumentów, kartoteki dostawców, generator zamówień zakupu, zakupy zbiorcze
  • Moduł Partner (obsługa kartotek nabywców, magazynów, towarów, stanowisk sprzedaży)
  • Moduł Magazyn (zarządzanie  dokumentami magazynowymi, adresowanie miejsca składowania w magazynie, optymalizacja zatowarowania)
  • Dzięki integracji z narzędziami Business Intelligence można monitorować z poziomu Kokpitu Menedżerskiego stan całej firmy