Co-operation Principles

Find out Gardens Software co-operation priorities

more...

Key Benefits

See what benefits gives you co-operation with us

more...

Our Partners

See our Partners and find out how they help Clients to meet their business objectives

more...

LOADING
PREV
NEXT
http://gardens.home.pl/25/modules/mod_image_show_gk4/cache/fp_demo_media.slideshow.Flexibility2gk-is-319.png
http://gardens.home.pl/25/modules/mod_image_show_gk4/cache/fp_demo_media.slideshow.Scalablegk-is-319.png
http://gardens.home.pl/25/modules/mod_image_show_gk4/cache/fp_demo_media.slideshow.Speedgk-is-319.png
http://gardens.home.pl/25/modules/mod_image_show_gk4/cache/fp_demo_media.slideshow.Innovationgk-is-319.png
http://gardens.home.pl/25/modules/mod_image_show_gk4/cache/fp_demo_media.slideshow.Mobilitygk-is-319.png

Flexible

Gardens allows to create additional functionalities or their modeling according to Client’s business needs. This is an open system that enables creating links with other programs operating other areas of the company.

Scalable

Moving from one location to the rank of a wide retail network and vice versa does not cause any difficulty for the system. Gardens is adjusted to the pace of company business development.

Fast

Gardens performs business needs dynamically, enables rapid implementation process and change management by implementation team, thanks to an integrated development environment of application - Gardens ERP.

Innovative

We created a new technology. GAM is a modern platform for application development. QLX is a special high-level programming language developed especially for ERP Gardens.

Mobile

Operation in various modes and access from mobile devices both at headquarters and for the sales representatives.

Gardens Software Expect more...

  • Flexible
  • Scalable
  • Fast
  • Innovative
  • Mobile

we are a producer of enterprise class software as well as dedicated programming environment Gardens Application Model. 

Based on 20 year experience in development and implementation of an Enterprise Resource Planning software, Gardens team designed hi-end flexible solution that consist of Integrated Development Environment and application layer of which the key component is Gardens ERP system.

Gardens Software main priority is to deliver ultimate solutions tailor-made and customized to our Client's needs. That is why, one of the key areas covered during development and implementation process is the understanding of sector and company specific business success drivers.

Interesting articles

How to choose ERP system?

The selection of an ERP system is one of the most significant and the most difficult step of ERP software implementation. Selection of the key criteria determines final decision of the company. more...

Why open development platform is crucial?

To fulfil all of the requirements of a small company, an advanced ERP system may use even as many as 700 tables and 1,000 window views. That is why; the era of closed applications with limited functionality and complicated versions is sinking into oblivion. more...


 
We cooperate with i.e.:.
 

Doświadczenia

Zespół Gardens posiada bogate doświadczenie nie tylko w rozwoju i implementacji systemów klasy ERP, ale także w zarządzaniu i funkcjonowaniu w strukturach korporacyjnych, dzięki czemu jesteśmy w stanie w krótkim czasie opracować indywidualne rozwiązania wspierające realizację przyjętej przez klienta strategii biznesowej. Nasza historia obejmuje blisko 250 projektów wdrożeniowych przeprowadzonych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w kraju i zagranicą.

Opracowaliśmy rozwiązania programowe dedykowane dla wielu konkretnych branż i zastosowań. Wspomagamy przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą hurtową i sieciową, zarówno małe sklepy, jak i duże hurtownie czy markety. System umożliwia w nich pracę zarówno online jak i offline – czyli bez konieczności stałego połączenia z centralą. Wspieramy zarządzanie logistyką transportu, serwisem i systemem utrzymania ruchu czy  magazynem wysokiego składu WMS

Gardens dostarcza wymiernych korzyści firmom świadczącym usługi konstrukcyjne i serwisowe, sprawnie zarządzając bazą obiektów, urządzeń i zleceń serwisowych. W tym zakresie stanowi niezbędny element organizacji pracy, gwarantujący pełen profesjonalizm wykonania usługi serwisowej. Zdalne zgłaszanie awarii i podgląd stanu realizacji zgłoszenia serwisowego lub zamówienia części zamiennych to przykładowe korzyści wynikające z zastosowania dedykowanych rozwiązań systemowych.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie branży e-commerce, Gardens stworzył internetową platformę umożliwiającą stały kontakt z klientami. Kompleksowa i zautomatyzowana obsługa całego procesu sprzedażowego odbywa się w oparciu o portal b2b – począwszy od prezentacji produktów aż po fakturowanie.  Rozwiązanie obejmuje obszerną funkcjonalność zamówień wprowadzanych do aplikacji internetowej, a także rozbudowany system promocyjny dla klientów hurtowych. Takie rozwiązanie gwarantuje naszym Klientom spójność danych (np. warunków handlowych, rozrachunków, cenników) oraz szybkość jego  wdrożenia i działania. Dla klientów, którzy swoje działania oparli na handlu za pośrednictwem sklepów internetowych, nasza platforma stanowi podstawę  integrującą i automatyzującą cały łańcuch dostaw bezpośrednio lub pośrednio od dostawców zewnętrznych aż po klienta detalicznego.

 Projektujemy różnorodne rozwiązania modeli procesów produkcyjnych za pomocą bazowego obszaru MES (Manufacturing Execution System), który dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi, umożliwia obsługę każdego rodzaju i skali produkcji na dowolnym poziomie szczegółowości. Gardens umożliwia konfigurację procesu planowania produkcji podczas wdrożenia aplikacji, co sprawia, iż jest on dostosowany do indywidualnych oczekiwań firmy. Możliwe jest zatem stosowanie zarówno procedur ręcznego, jak i w pełni zautomatyzowanego planowania, wykorzystującego skomplikowane algorytmy czy schematy działań. 

Mieliśmy okazję świadczyć usługi również dla firm z branży gastronomicznej, firm usługowych, agencji reklamowych czy też instytucji medycznych.

W dużych korporacjach implementacja rozwiązań zawartych w systemie Gardens wspiera trudne procesy konsolidacji finansowej w skali całej grupy kapitałowej, umożliwiając szybki dostęp do wiarygodnych i porównywalnych danych obrazujących wartości ekonomiczne poszczególnych podmiotów gospodarczych.

Rozwiązujemy również różnorodne problemy Klientów niekorporacyjnych związane z zarządzaniem złożonymi procesami, jak na przykład zarządzanie instytucjami kultury, w których istotne są rezerwacje i sprzedaż on-line, graficzne projektowanie mapy widowni, integracja z urządzeniami POS, czy wreszcie specyficzna sprawozdawczość księgowa, w której sporządzane są między innymi sprawozdania Rb-WSa i wykazywane wydatki strukturalne według kodów klasyfikacji.

U naszych Klientów wdrożyliśmy systemy przeznaczone do obsługi branż wyspecjalizowanych, gdzie dedykujemy rozwiązania hybrydowe, jak np. wsparcie produkcji poligrafii przemysłowej zintegrowane z systemem SAP.

Nieustannie monitorujemy rynek oferowanych aplikacji ERP oraz analizujemy informacje otrzymywane od naszych partnerów wdrożeniowych, ponieważ chcemy, aby nasz system był coraz lepszy. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów, dlatego szczególną wagę przywiązujemy również do zrozumienia zasad funkcjonowania i mechanizmów decydujących o sukcesie przedsięwzięć biznesowych naszych Klientów.

Dzięki unikalnemu połączeniu wieloletnich doświadczeń wdrożeniowych oraz wiedzy merytorycznej i doświadczeń z zakresu sprzedaży i marketingu, finansów, dystrybucji i produkcji, jesteśmy gotowi pełnić rolę Państwa doradcy w całym procesie wdrożenia.

Newsletter

Leave your e-mail, to receive our newsletter!